Malin och Lovisa

Vad du gjorde för 4 dagar sedan
MALIN:
Ärligt talat vet jag knappt vad jag gjorde... Dessutom vet jag inte om jag ska räkna lördag eller söndag som fyra dagar sedan. :S
 
LOVISA:
För fyra dagar sedan var det ju lördag, och då var jag på Västkustgården (ligger utanför Göteborg). Det är där jag ska vara ledare för ett konfirmationsläger i sommar. Jag träffade mina kompisar, och det var jättekul eftersom jag inte träffat dem sen i typ augusti 2014. Eller det kanske var januari i år. I alla fall hade jag saknat dem väldigt mycket så det var kul att träffa dem. Vi var med på någon kurs som hette "Trygga Möten", och den var i typ tre timmar så det var lite långtråkigt... Men ändå lite intressant, det var bra ämnen de pratade om. Typ mobbning och massa sånt. Efter det så lagade vi tacos att äta till kvällsmat, och kladdkaka till efterrätt. Allt blev jättegott. Det sista vi gjorde på kvällen var att se på Eurovision Song Contest, och det var jättekul! Jag brukar inte tycka det är något speciellt, men det blir liksom roligare när man kollar med kompisar. När det var omröstning och Sverige fick 12 poäng, eller om Ryssland fick dåliga poäng, så satt vi 30 ungdomar (+ 4 vuxna) och typ skrek "WOHOOO, JAA, YESSS, HEJA MÅNS" eller något sånt. Och när han vann blev det ju helt kaos, alla började hoppa runt och sjunga. Hehe, det var kul. Helgen var riktigt nice. :)
Kladdkaksbak :D
 
Bye :)
//Malin och Lovisa