Malin och Lovisa

En bild av dig själv som barn
MALIN:
Jag har ingen aning om hur gammal jag var där. Bilden är tagen i mormors sommarstuga. Tvättar händerna i en balja då inget rinnande vatten finns där. Åker dit varje sommar. Mysigt ställe. :)
 
LOVISA:
Det här är en bild på mig när jag var fyra år, fem år ungefär. Min kusin skulle gifta sig och jag var brudnäbb, lite extra fin med lockat hår och nyinköpt klänning (som det senare kom en kaffefläck på, oj vad jag blev ledsen då). Jag var nog inte världens bästa brudnäbb, för jag kommer ihåg att jag tyckte det var jobbigt att stå där framme hela tiden under vigseln, så jag sprang fram och tillbaka i bänkarna hela tiden. Just här ser jag inte så glad ut, men det var väl ganska så kul vad jag kommer ihåg i alla fall (förutom vigseln då när man var tvungen att stå still). ;)
 
Bye!
//Malin och Lovisa :)