Malin och Lovisa

Inte bloggbyte

Nej, nu missförstod Lollo mig lite. Jag byter inte blogg. Jag har kvar den där sedan långt tillbaka och jag skriver på båda... mest här. Alltså jag kommer inte dissa någon. Jag delar ju liksom den här bloggen med en superawesome person så aldrig att jag byter!!! Jag har helt enkelt två bloggar (eller okej en och en halv) och så ska det förbli.
Då har vi rätt ut det.

Idag dissekerade vi lite grisinälvor på NO:n. Det luktade ju inte sådär jättegott om man säger så. Jag tittade bara på, vilket typ lite mindre än hälften gjorde. Hälften var med och skar i allt det där äckliga gojset och några gick ut. Nu har jag dessutom lyckats få sjuuuukt ont i halsen och ibland har jag så ont att jag inte kan prata. Skiiiit!!! Imorgon blir det ingen simträning men efter ska gruppen köpa glass, så om jag inte är heldöd kanske jag kan va med då. Vi gör det som ett lära känna-tillfälle för vi har fått in lite nya i gruppen för ett tag sedan...

Puss & kram skumbanan ;*
/Malin