Malin och Lovisa

A day with a friend.

Hej folk.
Först och främst ska jag bara säga att jag hade det sjukt kul under midsommarhelgen hos min lilla bästis Andrea, och jag fotade lite när jag var där så jag gör ett inlägg om det nån gång när jag orkar. Promise. Som ni kanske har fattat kommer jag förmodligen inte lägga upp segelbilderna för... tja det blev inte så nu.
Idag har jag haft lite kul med Linnéa. Först cyklade vi till badhuset där vi var i kanske två och en halv timme. Där träffade vi Moa och Sophie som fick mig att hoppa från sjuan fast jag var rädd att tappa bikinin.. hehe. Men det är ändå kul liksom, för själva hoppet är inte läskigt. Det är bara superkul. Först tänkte jag hoppa från femman men då skrek de att jag skulle gå högre upp, och då gjorde jag det. Jag har mina skäl att vara glad för det, men det tänker jag minsann inte dela med mig av. Efter badhuset åkte vi till stan för att gå på bio. Hann gå på stan i kanske drygt en halvtimme innan, då jag köpte två nya pocketböcker. Yay! Sen när vi väl kom till bion så var det ingen där, och när filmen snart skulle börja kollade vi på sf:s hemsida hur många platser som var bokade. Det var bara våra, så vi hade en hel biosalong för oss själva. Chill!!!
Vi kollade på "The Bling Ring". Den var rätt okej och så, men jag har sett bättre. Aja varje film kan ju inte vara den bästa man sett. Sen cyklade vi hem, so here I am. Det började dugga lite på vägen hem och det var skönt, men nästan direkt när jag kom hem började det att spöregna. Glad att jag slapp det!

Chiao!
//Malin